V Kuala Lumpur na úvod na čele Rosberg

V Kuala Lumpur na úvod na čele Rosberg

V Kuala Lumpur byly v prvním tréninku nejrychlejší Mercedesy, o sekundu zaostal Räikkönen. Kevin Magnussen se postaral o červené vlajky a celý trénink si jezdci nezávisle po sobě stěžovali na přetáčivost anebo nedotáčivost.

Nico Rosberg dosáhl svůj nejlepší čas na měkké sadě pneumatik, na které odjel osm kol. Lewis Hamilton na té samé sadě pneumatik rapidně probrzdil a pravděpodobně sadu zničil. Jeho nejlepší pokus byl změřený, když měl obutou středně tvrdou směs. Ztráta na Rosberga činí skoro půl sekundy.

Ferrari přivezlo do Malajsie dobré vylepšení, těžko se dá říct, jestli pomáhají, ale i tak je zatím Ferrari ze zbytku nejlepší. Vettel si stěžoval na špatné vyvážení, na konci rovinek prý kvůli vibracím nic neviděl.

Za Räikkönenem a Vettelem evidujeme Fernanda Alonsa. McLaren nasadil svému jezdci nový motor, na který využil dva vývojové žetony. Jestli ho Alonso použije i v závodě je otázkou, ale už jen za nasazení dostane penalizaci 30 míst na startovním roštu. Předpokládá se, že penalizaci si odpyká v Malajsii, aby mohl motor bezprostředně použít v Suzuce při domácím závodu Hondy.

Daniel Ricciardo na šestém místě, nejrychlejší kolo zajel na tvrdé směsi, což nemusí nic znamenat, protože Verstappen je až osmý. V Red Bullu se tedy pravděpodobně soustředili na zvládnutí středně tvrdé a tvrdé směsi.Tím se logicky zaměřuje již teď na závod, motory Renault toho na dlouhých rovinkách zřejmě moc v kvalifikaci nezmůžou.

Na osmém a devátém místě Nico Hülkenberg a Serigo Pérez. Desátý Jenson Button, který použil starý motor Hondy. V končeném výsledku to dělá 1,1s na Alonsa na odlišné sadě pneumatik, přičemž rozdíl mezi danými sadami (měkkou a středně tvrdou) je v průměru půl sekundy.

K červeným vlajkám, Kevin Magnussen se vracel do garáže po druhém instalačním kole. Během tlačení do garáže jeho monopost splanul a tým svému jezdci přikázali z auta vystoupit, z vrchu vozu vytékala tekutina, nejpravděpodobněji benzín. Zřejmě to způsobilo požár.

Grosjean, Nasr a Wehrlein. Jezdci ze zbytku, který si nejvíce stěžovali na nedotáčivost a přetáčivost.

Pořadí Jezdec Tým Čas Pneumatiky
1. Nico Rosberg Mercedes 1:35,227 měkké
2. Lewis Hamilton Mercedes +0,494 středně tvrdé
3. Kimi Räikkonen Ferrari +1,088 měkké
4. Sebastian Vettel Ferrari +1,104 měkké
5. Fernando Alonso McLaren +1,283 měkké
6. Daniel Ricciardo Red Bull +1,526 tvrdé
7. Max Verstappen Red Bull +1,746 středně tvrdé
8. Nico Hulkenberg Force India +2,286 tvrdé
9. Sergio Perez Force India +2,374 středně tvrdé
10. Jenson Button McLaren +2,386 středně tvrdé
11. Daniil Kvyat Toro Rosso +2,620 měkké
12. Valtteri Bottas Williams +2,634 středně tvrdé
13. Romain Grosjean Haas +2,659 středně tvrdé
14. Esteban Gutierrez Haas +2,694 středně tvrdé
15. Carlos Sainz Toro Rosso +2,828 středně tvrdé
16. Felipe Nasr Sauber +2,957 měkké
17. Marcus Ericsson Sauber +3,086 středně tvrdé
18. Felipe Massa Williams +3,112 středně tvrdé
19. Jolyon Palmer Renault +3,921 středně tvrdé
20. Esteban Ocon Manor +4,809 středně tvrdé
21. Pascal Wehrlein Manor +5,400 středně tvrdé
22. Kevin Magnussen Renault bez času
Sdílejte na:
Zavřít